Crowdfinanzieren seit 2010
Visitenkarte

Gerald Hartwig

Germany / Berlin

E: Born in Austria, lived in the States, arrived in Berlin. Meaning, I was born into a loving artistic home in beautiful Styria, Austria. Some bug caused me to move to the US at the age of 19 and I had to study film. I stayed over 10 years in Los Angeles and experienced everything you can possibly imagine under the desert sun. I stayed faithful to art however during that process. After exhibitions in L.A., Berlin, Dresden, Mexico, Trinidad and Austria the only ones who bare my Drawing Insanity and fill my life are my family, my wife and my two girls.

D: Geboren in Österreich, gelebt in den USA, angekommen in Berlin. Das heisst, ich wurde in einen liebevollen künstlerischen Haushalt in der schönen Steiermark geboren. Mit 19 Jahren zog mich irgendwas in die USA und ich musste unbedingt Film studieren. 10 Jahre blieb ich in Los Angeles hängen und habe alles, was man sich so vorstellen kann unter der Wüstensonne erlebt. Der Kunst bin ich aber immer treu geblieben und nach Ausstellungen in L.A., Berlin, Dresden, Mexico, Trinidad, Österreich sind die einzigen, die meinen Zeichenwahn aushalten und mich am ErLeben halten, meine Familie, Frau und meine 2 Mädchen.

6
Unterstützungen
17
Abonnierte Projekte
1
Eigene Projekte